Sarti Info Üzenőfal

• gabimiri adatlapja frissítve 1 hónap óta

• gabimiri megváltoztatta a profilképét 1 hónap óta

• Boganka közzétett egy állapot frissítést 1 hónap, 1 hét óta

• Tegnap kezdődött el a Hungexpo Budapesti Vásárközpontban a főváros és az ország egyik legnépszerűbb vására, az Utazás Kiállítás 2018, ahol elsőként lehet szállástfoglalni az idei szezonra. Legyen az egy wellne […]

• lenkici hozzászólt a(z) Sarti Májusban…. című témakörhöz a(z) Sarti fórum című fórumban 1 hónap, 3 hét óta

Nagyon köszi,Boganka….sok infó,már jegyzetelek is.A képeket is megnézem.Neos Marmarasba terveztem elmenni a piacra,csak még a piac napját kellett kiderítenem,de mostmár ez is megvan😉😉.Rengeteg helyen jártatok,remélem,nekünk is sikerül majd mindent belezsúfolni egy hétbe.Mégegyszer köszönöm!

• Ebben a filmben egy régi ismerőst üdvözölhetünk és a történet is ismerősnek tűnik, de mégis más! A Görögbe fogadva c. filmből ismert görög színész, Alexis Georgoulis (Poupi Kakas), aki “farkasemberből” eg […]

• Boganka hozzászólt a(z) Szállás című témakörhöz a(z) Sarti fórum című fórumban 2 hónap óta

Szia! Nos, ezt nem tudhattam…

Mi sokszor laktunk a Fotiniben. A közvetlen elérhetősége:
    fotini-house.gr, de szerintem eléggé nehézkesen reagálnak.
    Próbáld meg, hátha sikerül, megérné, mivel a Fotini csendes helyen van, a minősége szuper.

• Nagyi51 hozzászólt a(z) Szállás című témakörhöz a(z) Sarti fórum című fórumban 2 hónap óta

Helló Boganka!

Vajdaságban élünk, Szerbiában.
    A magyarországi irodán keresztüli foglalás az nekünk még kicsit gubancos :(

Szia Nagyi51!

Mi eddig mindig az IBUSZ-nál foglaltunk. Szerintem normális áron dolgoznak.
    Pl. a Spanos is benne van a foglalható szállásaik között.
    Lesd meg az ibusz.hu oldalon

Helló lulaki!
    Nem tudom hogy a fennt belinkelt cím még mennyire aktív (Spanos apartman)?
    Szétnéztem, de én nem találtam elérhetőséget….
    Mi idén tervezzük hogy Sartira mennénk. Félek odaérkezve a helyszínen apartman után nézni, ezért szeretnék előre lefoglalni egy helyet.
    De görögben ez igen nehéz így interneten keresztül, hisz az apartm…[Olvass tovább]

• Nagyi51 adatlapja frissítve 2 hónap óta

• Úgy néz ki, hogy a 2018-as év sűrű lesz a hazai görög programok tekintetében. Így sokkal könnyebb átvészelni a hűvösebb, napfénytől mentes évszakokat. A szezonig még sok víz folyik le a Dunán, addig táncolhatunk, […]

• Boganka hozzászólt a(z) Sarti utazás című témakörhöz a(z) Sarti fórum című fórumban 2 hónap, 1 hét óta

Sziasztok!

Én még nem láttama hírekben, de azt mondják:

– Belgrád utáni kapukat odébb tették kb. 6-km-rel és sokkal több kaput építettek minden irányban.
    – Azt híresztelik, hogy a makedónok átadnak több mint 40km autópályát a hegyek közt.

• Boganka hozzászólt a(z) Sarti Májusban…. című témakörhöz a(z) Sarti fórum című fórumban 2 hónap, 1 hét óta

Szia Lenkici!

Teljesen igaz: aki egyszer találkozott Görögország és/vagy Sarti szépségeivel, az vissza-visszatér.
    Mi idén megyünk 10. alkalommal, még nem únjuk.
    Lulaki már irta a palacsintázó helyet (javaslom 1db/2 gyerek), a mi kedvenc fagyizónk a főtéren levő ékszerbolttal majdnem szemben, gyros az Ovelix-nél, az étterem a busz pihenőn túl a az…[Olvass tovább]

Sziasztok!

Autóval utazóknak fontos lehet!!!

Megerősített hír szerint Szerbiában működik a kaputól kapuig mért átlagsebesség! Vigyázzatok!

• Boganka közzétett egy állapot frissítést 2 hónap, 1 hét óta

Sziasztok!

Autóval utazóknak fontos lehet!!!

• Boganka közzétett egy állapot frissítést 2 hónap, 1 hét óta

Sziasztok! Autóval utazónak fontos!!!
    Megerősített hír: Szerbiában már alkalmazzák a kaputól-kapug történő átlagsebesség mérést!

Szia Lenkici! Ha autóval mentek, érdemes a félszigeten több öblöt is felkeresni. Gyönyörű helyek vannak, nagyon finom ebég lehetőségekkel a tavernákban, Ha fő úton Sartitól balra indultok 7 km-re van valti-öböl vagy Tourkolimonas – amely gyeekes görög családoknak is kedvence. Kicsit arrébb Kalamitsi-öböl. ahol búvárközpont is működik…[Olvass tovább]

• lenkici hozzászólt a(z) Sarti Májusban…. című témakörhöz a(z) Sarti fórum című fórumban 2 hónap, 2 hét óta

2013-ban voltunk Sarti először szeptember elején,autóval,egy gyerekkel.A Mitsokopiban volt a szállásunk,a helyi halas üzlet fölött.Oldalról látszott a tenger,tökéletes volt.5 hónapos várandós voltam,így inkább csak pihentünk.Idèn is egyénileg utazunk, 3 gyerekkel,a Panoráma Triphon-ban szállunk meg. Úgy tervezem,most aktívabbak leszünk. Olv…[Olvass tovább]