Hat keréken Görögbe

A buszsofőrök kérése az utasokhoz: gyertek Görögországba! Nem csak azért, mert így nekünk több munkánk lesz, több lesz a fizetésünk és jobban fogunk élni. Elismerem, ez csak az egyik ok. Sokakat elrémiszt az út hosszúsága, de a látvány szerintem kárpótol mindent. Autóbusszal menni Görögországba nem is olyan vészes.

Meteórák

Az út Szerbián és Macedónián át vezet, valamelyik utazási iroda Bulgárián át viszi az utasokat. Az úton akad látnivaló bőven, csodálatos hegyek, völgyek, szakadékok között vezet az út Posziedon vasvillájának középső ágához. Már lassan úgy járunk Görögországba, mintha hazamennénk. Ismerős tájak, régi barátok fogadnak, pedig egyhuzamban egy napnál többet nagyon ritkán vagyunk ott.

Busszal az út kényelmes, nem kell vezetni, térképet nézegetni, nem fenyeget a veszély, hogy eltévednek, nem kell ismerni az utat, merre kell menni. Azt mi már tudjuk. Csak kényelmesen hátra kell dőlni az ülésben és élvezni a légkondit, a hideg sört és a kilátást.

Athos-hegy

Amivel sosem tudunk betelni, az a tenger tiszta kék színe, ami semmihez sem hasonlítható. Már messziről megbabonáz, és magához vonz. Minden egyes alkalomkor, amikor látjuk ugyanolyan, de mégis más. Csak apránként fedi fel a titkait, mindig csak egy kicsit, kíváncsiságot hagyva, hogy úgy érezzük, ebből kell még, nem volt elég egy hét, két hét, vissza akarunk jönni újra és újra, évről évre, hátha akkor megtudjuk, mi ez a varázs, amivel rabul ejt, és nem enged.

Bodnár Gyöngyi

8 thoughts on “Hat keréken Görögbe

1. Nekem még mindig Kaland a buszos utazás….A tájakat saját szememmel látom,jó kicsit hosszú az út,de kocsival sem kevesebb..Mindig busszal megyek már tíz éve,soha nem bántam meg!!!A jővőben sem!

2. Mindegy hány keréken, csak már utazhatnék, legyen már végre nyár!!!

3. Sziasztok!
    Az idén megyünk először Sartira az Apollon Travellel. Kérlek Benneteket, adjatok tanácsokat az utazással, a kint tartózkodással kapcsolatban. Mit érdemes vinni, mit kell feltétlenül megnézni, milyen fakultatív programokra érdemes elmenni, stb… Előre is köszönöm!!!!

4. Osztom a véleményt. Az idén augusztusban már 7x megyünk Sartira, az Apollon Travellel. Imádom Sartit, az utazási iroda sofőrjeit, mindig minden helyzetben tudják mit kell tenni. Az első utunk alkalmával még a Hősök terén szét ment a vízpumpa a sofőr szerelő ruhát öltött magára és egy órás késéssel útra keltünk. A határnál már beértük a többi apollónos buszt, és mi értünk elsőként Sartira.
    Szóval nem csak az iroda kedves, segítőkész munkatársai miatt hanem a sofőrök miatt is az Apollón Travellel utazunk.

5. Pontosan így van. Az idén augusztusban lesz 6 éve hogy vissza megyek. Imádom Sartit a buszt is ki lehet bírni. Mindig az Apollón Travellel megyek pedig Keszthelyen lakunk.
    Eddig a fiammal mentem, idén ő már nem jön, júliusban kezd dolgozni de egyedül is megyek.
    Igen Görögország vissza vár!
    Helga

6. Én szeretek busszal utazni. Néha kicsit kényelmetlen, de meg lehet szokni.