Csodálatos Sarti, 2013 (Ildikó beszámolója)

Sarti panoráma 2013. júlis 1Három napja érkeztünk haza erről a gyönyörű helyről! Egy hetet töltöttünk kinn, június 28-július 7-ig (kevés volt) és várakozáson felüli volt a Sarti nyaralásunk!!

Kicsit félve indultunk neki az útnak,mivel eddig repülővel mentünk nyaralni és a szigetekre (Rodosz, Kréta, Santorini, Symi) most meg busszal és északra! A busz út 25 óra volt, de furcsa mód semmi rossz nem volt benne, igaz jó társasággal sikerült utaznunk és így elrepült az idő! Este 3 filmet is vetítettek, jó volt!

IBUSZ-al, mentünk, mint mindig és a Spanos apartmanban szálltunk meg, ami minden igényt kielégítő volt! Tiszta, jól berendezett apartman, a tv-n fogható, M1, RTL, Duna,van wifi, és előtted a tenger! Egy valami nem volt törölköző, azt vennem kellett, mert eddig máshol volt, így nem készültem.

Narancsparti vízszemleA part minden igényt kielégítő! Az óvárosi rész előtt gyorsan mélyülő, lehet búvárkodni, a focipálya utáni rész pedig finom homokos lassan mélyül, az utáni sziklás résznél a homok pedig tele van réz szemcsékkel ami úgy szikrázik a napban mintha aranyhomok lenne! Volt aki vitt is haza belőle!

A város kicsi, de helyes, tele vendégszerető emberekkel, és szinte mindenki beszél magyarul! Még a Szenegáli árus is tudott!! A gyros az Oveliszkben a legjobb, tzazikit külön kell kérni hozzá, mert ott nem jár, de az a legjobb! Remélem jól írtam a nevét, de a Sithon Travel irodával van szemben, oda úgyis mindenki bemegy infóért, könnyű megtalálni!

NarancspartA fakultatív programok, hát azok csodásak voltak!! A Blue Lagoon hajókirándulás felejthetetlen élmény volt! A karibi szigetvilágot idézte, még a hajón is reggie zene szólt! Töltök fel ezekről képeket.

A másik a Narancspart, hihetetlen átlátszó, kristálytiszta a tenger!! Elképesztő látvány volt!! Sok helyen jártam a világban, de ilyet még nem láttam sehol! Egy baj van, picit sokan vannak, de korán kell menni és akkor jó helyet lehet foglalni!

Nem a napágyak felőli részen, hanem a másik felén a partnak, mert az a csodaszép!! Nem szabad kihagyni! Az idő is jó volt átlagban 30 fok, egyszer esett az is éjszaka volt. Szóval, mi már tervezzük a jövő nyarat, és hova máshova, mint Sartira! Mindenkinek jó nyaralást kívánok!

Ildikó

Köszönjük a Sarti beszámolót és a szép képeket @Ildiko10 !