Felejthetetlen nyaralás Sartin

Másfél hete érkeztünk haza Sartiról telis tele csupa szép élményekkel. :) Először jártunk Sartin. Utazásunk előtt sokat olvastam más élménybeszámolójáról és kíváncsian, nagy izgalommal vártam a saját tapasztalataimat. Velünk sem történt másképp, nagyon megfogott minket is a gyönyörű tengerpart, a falu, a helyiek kedvessége, az ételek és sok minden más. Busszal mentünk, az Ibusz szervezésében. Kb. 19 órát utaztunk, így fáradtan érkeztünk, de egyébként az utazás ideje is gyorsan elrepült,ki lehetett bírni.

Sarti sétány
Sarti Kék Zászlója 2015-ben

A Katerina Apartmanházban volt a szállásunk, a teraszról mindig csodálhattuk a tengert és az Athost. A szállással is nagyon elégedettek voltunk, mert közel van mindenhez (szomszédban egy jó pékség! :D ) és bármikor szívesen megszállnánk itt újra. Első nap volt egy csoportos találkozó, amely tényleg hasznos. Kaptunk welcome ouzot is. :) A tengerpart, Sarti és környéke lélegzetellázító! Valóban nagyon tiszta és gyönyörű!

Voltunk Blue Lagoon hajókiránduláson, amely során, a Narancsparton volt lehetőség nyílt vízi fürdőzésre, borvadászatra és Vourvouroun hosszabb időre kikötöttünk. Itt lehetett kagylókat, sünöket gyűjteni, megcsodálni a víz élővilágát. Visszafelé egy kis öbölben álltunk meg, ahol a kapitány és a személyzet elkészítette a souvlakit, így itt piknikeztünk, ittunk cipurot és bort, fürdőztünk és innen a partról láttunk delfineket is, ami extra élmény volt a nap során. :D A piknik után hajóztunk vissza Sartiba és közben sirtakiztunk. Csodás egy nap volt ez is! :)

Hajókikötés
Hajó a tengerparton

Egyik nap transzferrel elmentünk Narancspartra, így nem csak a hajóról csodálhattuk meg. Nagyon szép itt is minden, a víz gyönyörű. Sajnos a sellő szobrot már nem láthattuk teljes egészében. Jártunk Thessalonikiben is egy egész napos városnézés keretein belül. Nagyon szép hely,de egy nap bőven elég volt itt és alig vártuk, hogy visszaérjünk a nyüzsgő városból a kis nyugodt Sartiba. :D

Minden nap máshol ettünk, mindig mást próbáltunk ki. A gyros nekünk az Aigaio étteremben ízlett a legjobban, ide többször is visszajártunk. Ettünk polipot, tengeri herkentyűket a Neraida étteremben, friss alapanyagokból készültek és Isteni volt. Kipróbáltuk a sokak által emlegetett nutellás- banános óriás palacsintát, ami szintén nagyon finom volt. A reggelit a szállásunkkal szomszédos pékségből oldottuk meg, sokszor egy-egy salátával,sajttal kiegészítve.

Görög vacsi
Polip vacsorára

Nekem a kaviár(krém) saláta volt a kedvencem, szinte minden reggel ezt kentem a kenyérre :D Nagyon ízlettek a görög borok, páromnak a sörök is. : Nagyon készültünk a nyaralásra és tényleg 100 %-ra sikerült. Nagyon jó volt az időjárás, az utazás, az utastársak, a szállás, az ételek, a programok és tényleg minden. Rengeteg pozitív élménnyel lettünk gazdagabbak és bátran ajánljuk mindenkinek! Köszönjük Sarti! Jövünk még! ;)